Първата дама на автоспорта у нас апелира за превантивна подготовка на автомобила

Bosch Car Service започна нова кампания в България с фокус върху превантивната подготовка на автомобила за различните сезони и отговорното шофиране. Посланик на инициативата е Екатерина Стратиева, трикратен носител на трофея при жените на Европейския рали шампионат (FIA ERC). С радост съобщаваме, че снимките по повод инициативата са направени именно в нашия сервиз на "Челопешко шосе" 40 и всичките ни отлично подготвени механици с радост обслужиха автомобила на първата дама на автомобилния спорт у нас.

Кампанията на Bosch Car Service цели да повиши информираността на шофьорите и да помогне за намаляване на пътните инциденти. Очаквайте съвсем скоро компетентните съвети как да реагирате при различни метеорологични условия, как проверите и подготвите автомобила си, дадени лично от Екатерина Стратиева и специалистите от сервизната мрежа на марката. 

„Радвам се, че съм част от кампанията на Bosch Car Service. За мен шофирането не е игра, а отговорност. Безопасността на пътя е моя лична кауза и вярвам, че с инициативата ще помогнем на водачите да се справят с предизвикателни ситуации на пътя. Същевременно, ще ги запознаем с най-важните изисквания за поддържането на автомобила в изправно състояние, което е една от основните предпоставки за избягване на инциденти и безопасност за шофьора, спътниците му и останалите участници в движението“, споделя трикратният шампион.

В момента Bosch Car Service е най-голямата верига от независими автосервизи в света и в България. Тя разполага с над 15 000 партньора в 150 държави като над 7000 от тях са в Европа, а у нас броят им е 57, сред които и нашият център. През настоящата 2021 г. Бош празнува 100 години от създаването на най-дългогодишната мрежа от независими сервизи в световен мащаб Bosch Car Service.

100 години партньорство – движеща сила на глобалния пазар

Като партньори в глобалната сервизна верига на Bosch, автосервизите получават подкрепа под формата на модерна диагностична техника, ефективна логистика на резервни части и маркетингова стратегия. Партньорските сервизи по целия свят развиват успешен бизнес с помощта на информационните и консултантските услуги за всички автомобилни марки, на модерното сервизно оборудване и на постоянно растящата експертиза на Бош. Клиентите се възползват от високата наличност на оригинални части на Бош, както и от услугите на квалифицираните автомобилни техници, които винаги са в крак с най-актуалното, благодарение на редовните курсове за обучение.